* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
MTP silne wizerunkiem2009-04-24 15:21:16Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż. |
![]() |
Prywatny nauczyciel w komputerze dziecka2008-11-24 11:25:02Czy powinniśmy kupować gry edukacyjne? Zdania na ten temat są podzielone. Jedni zachwalają korzyści rozwojowe, inni, wręcz przeciwnie, mówią, że nic nie jest w stanie zastąpić nauczyciela i wyjaśnić pojawiających się w trakcie gry wątpliwości |
![]() |
Istota motywowania pracownika2008-04-24 14:33:10Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy. |
|
Trening czyni mistrza2008-03-21 12:33:17Mówiąc o treningu mamy na myśli regularną aktywność fizyczną w uprawianiu jakiejś dyscypliny sportowej pod kierunkiem trenera i tak też słowo trening jest najczęściej definiowane. |
![]() |
Dotacje unijne na przystosowanie obiektów zabytkowych do funkcji hotelarskich2008-02-29 11:59:56W dniu 18 marca 2008 roku w Krakowie odbędzie się szkolenie na temat zasad ubiegania się o dofinansowanie inwestycji hotelarskich |
Szkolenia techniki sprzedaży Jelcz-Laskowice, Podkarpackie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.